Festes

decoracio bolet

Celebrem Diverses festes al llarg del curs:

La Castanyada: Ens mengem junts les castanyes i els panellets que fem entre tots.

Nadal: Els nens i nens de 5è preparen una petita representació per la resta de companys, algun músic ens ve a fer un petit concert i fem cagar el tió.

Carnaval: Tots ben disfressats sortim al carrer. Aquest dia tots els pares i mares sou  convidats a acompanyar-nos.

Sant Jordi: Fem la festa de la poesia i es lliuren el premis dels Jocs Florals. Els pares i mares hi sou convidats.

Aniversari de l’Escola (8 de maig): Fem tallers en els que es barregen tots els nens de l’escola. L’oferta d’activitats és molt àmplia i respon a un tema monogràfic.

Fi de curs i comiat de sisè: Els de sisè ens preparen una gimcana per participar-hi tots els de l’escola. Quan s’acaba, la resta de nenes i nens, per cicles, fan un obsequi fet per ells als que se’n van com a comiat.

Trobareu més informació a:

Articles “Festes” al  Web