Visitem el Museu Blau

Hola famílies,

El passat divendres 8 d’abril amb les alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a visitar el Museu Blau (el Museu de Ciències Naturals de Barcelona). Allí vam poder gaudir de dues exposicions: Bebès Animals, una exposició destinada a cries d’animals, des que neixen fins que s’independitzen, a més de comptar  amb nombrosos jocs corporals, sensorials i activitats multimèdia; i Planeta Vida, que descriu la biografia de la Terra a través d’un viatge per a la història del passat i la seva evolució, mostra quins elements té la Terra avui en dia i presenta petites exposicions relacionades amb la ciència, com ara el comportament animal, el Mediterrani, els minerals, etc.

Ara bé, quan vam tornar d’excursió, havíem de celebrar l’inici de les vacances i quina millor manera que berenar juntes, tot menjant pa de pessic amb ous de xocolata. Estava boníssima!

Les alumnes van gaudir molt d’aquesta experiència. A l’apartat de fotos podreu veure les imatges d’aquest dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *