Famílies delegades

Aquí teniu el llistat de les famílies delegades de cada curs:

CURS

Joaquin J.R. Crisostomo
Ella… Llegeix més»

El meu primer festival

Comença aquesta setmana el festival de cinema “El meu primer festival”
Tota l’escola farem de crítics de cinema, visionarem uns curts i en farem una valoració.
Ja tenim el cinema a punt!

BAIXEKIDS. Octubre-novembre

Aquí teniu el primer número de la revista de l’escola BAIXEKIDS que han fet les nenes i els nens de cicle mitjà.
Cliqueu a sobre la imatge per obrir-la.
Esperem que us agradi molt i que la gaudiu en família.

Activitat Física en temps de Coronavirus

El coronavirus ha provocat i continua provocant molts canvis en les nostres societats, tant durant l’etapa de confinament com l’actual amb les mesures COVID .
Una de les conseqüències ha estat l’increment de l’estrès psicològic. Les causes d’aquest estrés poden estar provocades pels impactes del virus… Llegeix més»

Ajuts de menjador pel curs 20-21

Termini de presentació: del 23 de juny al 9 de juliol.
Les sol·licituds es presentaran en un formulari telemàtic que trobareu a la web del Consorci d’Educació de Barcelona.
Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, se’n genera un resguard, que cal signar i lliurar al centre… Llegeix més»

POKÉMONS, la pel.lícula

estimades i estimats pokémons, i tota la resta de nenes i nens de l’escola
aquí teniu la història dels pokémons d’aquest curs, una història diferent del que esperàvem, gracies per les vostres aportacions i col·laboracions, esperem poder abraçar-nos al setembre.
POKÉMONS

Pla d’obertura del 8 al 19 de juny del 2020

El Pla d’obertura següent segueix les “Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius” (Per al desplegament del ​PLA D’OBERTURA DE CENTRES EDUCATIUS EN FASE 2 DE DESESCALADA EN LA FINALITZACIÓ DEL CURS 2019-2020 I PER L’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DELS CENTRES I ELS ESTUDIS… Llegeix més»