Informació preinscripció

Les dates de la preinscripció pel curs 2021-2022 són:
Educació infantil de segon cicle i educació primària del 15 al 24 de març de 2021.
Trobareu tota la informació clicant al següent enllaç:

Jornada de portes obertes

Aquest curs i degut a la situació que estem vivint, hem hagut de pensar un nou format per a poder mostrar-vos el nostre projecte educatiu i com treballem. És per això que us les oferim de manera virtual, mitjançant una videotrucada amb la plataforma meet on us explicarem també com és el nostre equip, podreu visitar l’escola de manera virtual i tindreu l’oportunitat de resoldre els dubtes que tingueu. Ompliu aquest formulari per apuntar-vos-hi.

Preservem al nostre alumnat, a l’escola només hi entrem les professionals.

Baixekids. Desembre

Aquí teniu el segon número de la revista de l’escola BAIXEKIDS que han fet les nenes i els nens de cicle mitjà.
Cliqueu a sobre la imatge per obrir-la.
També haureu rebut una còpia en paper.
Bones vacances

Famílies delegades

Aquí teniu el llistat de les famílies delegades de cada curs:

CURS

Joaquin J.R. Crisostomo
Ella… Llegeix més»

El meu primer festival

Comença aquesta setmana el festival de cinema “El meu primer festival”
Tota l’escola farem de crítics de cinema, visionarem uns curts i en farem una valoració.
Ja tenim el cinema a punt!

BAIXEKIDS. Octubre-novembre

Aquí teniu el primer número de la revista de l’escola BAIXEKIDS que han fet les nenes i els nens de cicle mitjà.
Cliqueu a sobre la imatge per obrir-la.
Esperem que us agradi molt i que la gaudiu en família.

Activitat Física en temps de Coronavirus

El coronavirus ha provocat i continua provocant molts canvis en les nostres societats, tant durant l’etapa de confinament com l’actual amb les mesures COVID .
Una de les conseqüències ha estat l’increment de l’estrès psicològic. Les causes d’aquest estrés poden estar provocades pels impactes del virus… Llegeix més»