L’AFA de l’escola

Què és l’AFA?

L’AFA és l’Associació de Famílies de l’Alumnat de l’Escola Baixeras. Una entitat que integra les famílies de l’escola (en qualitat de sòcies), amb veu i vot al Consell Escolar i amb capacitat per impulsar i recolzar projectes per la millora de les activitats que es desenvolupen en l’entorn de l’escola i del barri.Cóm funciona?. Les sòcies (les famílies) trien les representants (Junta Directiva) que convoquen l’Assemblea General (ordinària o extraordinària) on es prenen les decisions. Cada soci o sòcia pot participar a l’Assemblea amb veu i vot per triar les representants i proposar o rebutjar projectes i accions, de manera democràtica.

Què fa?
L’AFA, coordinada amb el centre, ofereix el servei d’acollida, les activitats extraescolars, a les Colònies, a mantenir els espais en les millors condicions, entre altres coses. També participa en diferents nivells institucionals (districte, municipal, provincial…), Associacions Federades de Famílies de Catalunya (aFFaC), Consell de Barri, Consell de Districte, entre altres.

Contacte: afa@escolabaixeras.cat