Per la no discriminació LGTBI

Sigues qui vulguis, estima qui vulguis!

La Baixeras vol afegir-se a la reivindicació del 17 de maig, dia que es reivindica la lluita contra la violència i la discriminació LGTBI, i eradicar la LGTBI fòbia per això compartim amb vosaltres, famílies i alumnat alguns curtmetratges per tal que podeu pensar i reflexionar una mica. Aprofitem per recordar-vos que l’escola forma part del projecte Escoles per la igualtat i la diversitat. Ja fa dos anys que l’alumnat i el claustre participem de formació en aquest aspecte i apostem per fer l’escola Baixeras un espai on tothom pugui trobar acompanyament i referents de diversitat durant aquest procés tan important que és el creixement i la construcció de la identitat pròpia.

INFANTIL i CICLE INICIAL. Vull portar arracades. Una mà de contes ens fa aquesta proposta per a treballar el dret a ser com vulguem.

CICLE INICIAL i CICLE MITJÀ. El vestido nuevo. Un nen és feliç quan arriba Carnestoltes perquè així es pot vestir lliurement com vol. Tot i això a l’escola no ho veuen com ell.

CICLE MITJÀ i CICLE SUPERIOR. La Peque. Una nena es va trobant amb situacions que qüestionen els estereotips de gènere. Curt animat.

PER A TOTS ELS CURSOS. Latidos del corazón. Un noi estima a un altre i no sap ben bé com fer-li saber. Es posa molt nerviós perquè dubta que a ell li agradi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *