Comiat sisè. Què els hi dirieu?

Vídeo comiat                     Vídeo records                    Padlet dels desitjos
Aquest serà el primer juny que acomiadem a un grup de sisè que marxa de l’escola sense abraçades, petons, llagrimes, somriures, fent pinya, sense paraules col.lectives o a cau d’orella…..sense mirar-nos als ulls i donant-nos les mans.
Però ells i elles han volgut acomiadar-se, amb molt d’esforç, de manera virtual. I sols, soles, des de casa, han estat capaços d’expressar els seus sentiments, de ballar, de somriure i compartir-ho amb la comunitat Baixeras.
Us demanem que després d’escoltar i veure els seus vídeos, els hi puguem demostrar el nostre escalf i la nostra companyia per aquest nou viatge que està a punt de començar.
Només heu d’escriure unes paraules per ells i elles en aquest PADLET i no oblideu posar el vostre nom.
Fem que la nostra primera ( i esperem que última) promoció confinada no marxi sola.
Una, Azan, Jaymie, Esther, Pol, Niss, Lliula, Hector, Tomàs, Juanes, ShaKibul, Michael,Enzo, David, Yi-huan, Abril, Otman, Pau, Luis Enrique, Ezequiel, Gaia, Lola i Marcel sempre estaran en el cor de la Baixeras. I us agrairem que ens ajudeu a fer-lis saber. Tanqueu els ulls i imagineu que som a la sala d’actes de l’escola, aplaudint, amb llàgrimes als ulls i somriures a la cara. Què els hi dirieu?

Hecho con Padlet