Centenari de la visita de l’Albert Einstein a l’escola Baixeras

El passat 27 de febrer de 1923 l’Albert Einstein va visitar la nostra escola en el marc d’una visita que va fer a Barcelona.

L’Albert Einstein va ser possiblement el científic més conegut del món. Això és perquè va desenvolupar la Teoria de la Relativitat, que va revolucionar la ciència que es feia fins al segle XX.

El dilluns 27 per la tarda en Xavier Luri Carrascoso, director de l’Institut de Ciències del Cosmos de la UB i Catedràtic del Departament de Física Quàntica i Astrofísica de la Universitat de Barcelona, vindrà a fer una xerrada als infants de primària per commemorar el centenari de la visita de l’Einstein a l’escola i els explicarà com encara avui en dia es segueixen fent servir les teories d’Einstein per fer recerca en astronomia.

A la imatge teniu l’enllaç al diari on podreu llegir a la pàgina 9 que l’Einstein va visitar l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *