HEM FET CIANOTÍPIES

Benvolgudes famílies,

La setmana passada, com ja sabeu, a l’escola vam treballar la setmana de la dona i la nena a la ciència. Durant aquells dies vam descobrir dones científiques, entre elles, Anne Atkins i també vam fer cianotípies a partir d’elements vegetals que havien portat les alumnes. La cianotípia és una tècnica que consisteix a posar elements sobre un paper emulsionat, aquest deixar-lo actuar al sol, que fa que els elements químics del paper reaccionin amb la llum i, posteriorment, posat el paper a l’aigua amb unes gotes d’aigua oxigenada, la producció que volies fotografiar, quedi revelada al full. A continuació, us deixem un collage de com hem fet aquest procediment. Pròximament, a la web, trobareu més imatges d’aquest experiment.