PAS DE I5 A PRIMER

El passat dijous 9 de febrer les famílies de les Gates i els Gats de I5 van poder visitar l’edifici de Primària de l’Escola i l’aula on aniran els infants de I5 el pròxim curs.

La Mercè Vilalta, la nostra directora, els va explicar quatre coses del funcionament de “l’escola dels grans” i les famílies van poder aclarir alguns dubtes sobre el canvi d’edifici.

Després van anar a l’aula de primer per veure on jugaran i treballaran com a nens i nenes grans a partir del setembre. Els infants de primer els van ensenyar totes les coses en les quals estan treballant.

També van veure els seus Padrins i Padrines i van poder esmorzar totes juntes. Ja que estaven de visita a l’edifici de primaria no podien perdre l’oportunitat d’estar amb ells i elles.

Teniu més fotos a la pestanya de fotos de la web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *