Festa de Nadal

Hem acabat el primer trimestre i hem fet la festa de Nadal amb tota la comunitat educativa.

Un matí ple de sorpreses i emocions; les Nadales dels infants, la rifa de la cistella de l’escola, l’espectacle de màgia l’Struc i l’espectacle improvisat de Sucucho, el Caga… Llegeix més»

Concurs L’Apilo a l’escola

L’escola El Bosc de Mont-ral es suma al concurs L’Apilo, dirigit als centres educatius de Catalunya, per tal de fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies. O sigui que a partir d’avui mateix, ja podeu trobar a… Llegeix més»

Distintiu d’Escola Verda

Després d’aquests dos anys de formació al Programa Escoles Verdes, aquest matí hem rebut l’acreditació i el distintiu com a Escola Verda, en format de placa que col·locarem a l’entrada del nostre centre.
L’acte de lliurament ha estat un acte institucional que ha comptat amb representants… Llegeix més»

Pla de consum de fruites i llet

Enguany tornem a participar en el Pla de consum de fruita i llet a les escoles. És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.
Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars de segon… Llegeix més»

Setmana de la ciència

A l’escola el Bosc donem molta importància al treball en l’àmbit de les ciències. Ens formulem preguntes ,fem hipòtesis, les comprovem i busquem explicacions. Els infants a partir d’aquestes preguntes i de les experiències científiques adquireixen un pensament propi i desenvolupen una mirada crítica cap… Llegeix més»