Setmana de la ciència

A l’escola el Bosc donem molta importància al treball en l’àmbit de les ciències. Ens formulem preguntes ,fem hipòtesis, les comprovem i busquem explicacions. Els infants a partir d’aquestes preguntes i de les experiències científiques adquireixen un pensament propi i desenvolupen una mirada crítica cap als problemes que poden sorgir en els seu entorn.

La ciència és present sempre a l’escola però encara més durant la setmana de la ciència on els infants trien els experiments que volen realitzar i els preparen per poder mostrar-los a la resta de companys i companys.

La velocitat dels cotxes baixant per una rampa i què fa que corrin més o menys, la tensió superficial que sembla màgia , o com el foc pot fer buidar un llac d’aigua. Aquests i altres experiments van realitzar els infants de l’escola durant la setmana de la ciència. Tothom va gaudir molt d’aquestes jornades.