Festa de Nadal

Hem acabat el primer trimestre i hem fet la festa de Nadal amb tota la comunitat educativa.

Un matí ple de sorpreses i emocions; les Nadales dels infants, la rifa de la cistella de l’escola, l’espectacle de màgia l’Struc i l’espectacle improvisat de Sucucho, el Caga tió, l’esmorzar de l’AFA, la paradeta de l’escola,l’aniversari de la Jara, l’acomiadament del Pol, etc.
Ara toca descansar una mica, però abans uns volem desitjar unes Bones Festes de Nadal a tots aquells/es que ens seguiu dia a dia, als que de tant en tant ens mireu, als que ens veniu a visitar, als nostres companys de ZER, a les nostres famílies i als que ens ajudeu a créixer. Un petonàs enorme i una abraçada.

Us anunciem que la magnífica cistella de Nadal de l’Escola el Bosc de Mont-ral li ha tocat a la Chari, àvia del Yago, Iona i Elga.
Esperem que la disfrutis amb família. Una abraçada i bones festes.

btrhdr