Distintiu d’Escola Verda

Després d’aquests dos anys de formació al Programa Escoles Verdes, aquest matí hem rebut l’acreditació i el distintiu com a Escola Verda, en format de placa que col·locarem a l’entrada del nostre centre.

L’acte de lliurament ha estat un acte institucional que ha comptat amb representants dels Departaments de Territori, Sostenibilitat i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres.L’acte de lliurament del Distintiu d’Escola Verda ha tingut lloc al  Museu Agbar de les Aigües de Cornellà del Llobregat

Ens satisfà poder formar part de la Xarxa d’Escoles verdes de Catalunya i sobretot de l’Alt Camp.
Des d’un principi l’escola el Bosc de Mont-ral ha treballat i s’ha conscienciat pel desenvolupament sostenible, per la preocupació del nostre entorn, pel treball en xarxa amb el municipi i per la implicació de la comunitat educativa. Creiem amb el compromís d’una educació real, viva, propera, oberta , compromesa amb la realitat socioeconòmica, amb la natura, per l’hàbitat, per la preocupació del present i del nostre futur.

Gràcies a tots aquells i aquelles que ens acompanyeu en el dia a dia, seguirem caminant amb calma, observant, aturant-nos, canviant, modificant, evolucionant, aprenent i sumant de tot el que i qui ens envolta.