Menció especial per l’Escola El Bosc de Mont-ral als Premis Participa a l’escola 2018

Estem de nou de celebració, l’escola el Bosc de Mont-ral ha rebut una menció especial dels Premis Participa a l’Escola 2018. Amb el projecte “El retorn a la participació, a la reflexió i a la presa de decisions per una evolució humana més efectiva”. Es tracta d’un projecte basat en la construcció de l’aprenentatge mitjançant el diàleg democràtic i filosòfic, sempre lligat a activitat educativa per fomentar la pertinença a l’entorn natural on es troba el centre i al seu impacte en la comunitat.

El premi Participa a l’Escola vol reconèixer i encoratjar les escoles que, més enllà de la seva tasca educativa i formativa, treballen per fomentar els valors de la democràcia entre els més joves, per enfortir el present i el futur del nostre país a través d’una ciutadania activa i compromesa.