Agrupaments i entorns d’aprenentatge

Des de l’escola ens arrisquem a no separar els infants per edats homogènies, sinó en crear dues aula multigrau i internivells en tots els seus sentits i per mantenir dos grup reals heterogenis, utilitzant en algun moment els agrupaments per comunitats (petits 3-6 anys, mitjans 6-9 anys i grans 9-12 anys) per poder treballar amb eficàcia. Disposem de 3 espais/ entorns d’aprenentatge grans i diàfans on hi ha distribuïts 16 racons/ambients/micro-espais/ contextos d’aprenentatge que anem variant en funció de les necessitats i interessos del moment. Aquests espais són; el de creació artística plàstica, de joc simbòlic, de llengua, TIC/TAC, descoberta i experimentació, teatre i dramatització, de cuina, biblioteca, lògica i matemàtiques, música, costura, de geografia i història, fusteria, ciències , l’ espai de la llum i l’espai exterior. No obstant, l’espai principal de la nostra escola és el que s’anomena espai àgora.