Tallers per a la sostenibilitat

Des de Cel Rogent -educació medi ambiental ens van oferir el taller “Escura amb cura“. Amb un joc cooperatiu, el qual només es guanyava si tots els grups arribaven al final, vam entendre el funcionament del compostatge de la matèria orgànica i els múltiples factors que hi intervenen ( humitat ,temperatura, …). Va ser una bona experiència i segur que ens ajudarà a gestionar molt millor el compostador que estem fent a l’escola.

Des de Limonium -equip d’educació ambiental i amb el suport de la Diputació de Tarragona ens han ofert l’activitat de “Guardians Energètics” amb la que es pretén, d’una manera molt vivencial i educativa, que els infants agafin consciència de la importància de l’estalvi energètic i el bon ús de l’energia per tal de no contribuir en els efectes del canvi climàtic. Entre altres coses, els alumnes poden tocar, experimentar, investigar i descobrir quines millores podem fer en els nostres hàbits energètics.

Totes aquestes accions formen part de la participació de l’escola a escoles verdes. Continuarem treballant per ser una escola més sostenible i més respectuosa amb el medi ambient.