Concurs L’Apilo a l’escola

L’escola El Bosc de Mont-ral es suma al concurs L’Apilo, dirigit als centres educatius de Catalunya, per tal de fomentar la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies. O sigui que a partir d’avui mateix, ja podeu trobar a l’entrada del nostre centre un bidó blau per poder dipositar totes les piles que tingueu per casa,  el concurs finalitza el 30 d’abril.

Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

Aquí us adjunto l’enllaç per si en voleu saber més; http://www.apilo.cat/bases-concurs-2018-2019/