Wassily Kandinsky 1r i 2n

Hello families!

Two weeks ago in the class of Arts and Crafts we studied an important painter from Russia called, Wassily Kandinsky. We coloured one of his most important paintings, and the result was amazing and..VERY COLOURFUL!

Hola familias!

Hace dos semanas en la clase de Arts and Crafts (plástica en inglés), estudiamos un pintor muy importante de Rusia llamado, Wassily Kandinsky. Pintamos uno de sus cuadros más famosos y el resultado fue increible y…MUY COLORIDO!

Hola famílies!

Fa dues setmanes en la classe d’Arts and Crafts (plàstica en anglès), vam estudiar un pintor molt important de Rússia anomenat, Wassily Kandinsky. Vam pintar un dels seus quadres més importants, i el resultat va ser increïble i..MOLT COLORIT!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.