“Displays of Year 3 and 4”

Hello families!

Here you can see some examples of the work that children from year 3 and 4 have done some weeks ago.

Pupils of year 3 coloured Rangolis. Rangoli is an hindu art which means “welcome”. That’s the way they welcomed all  the people who enter to their class.

Pupil’s of year 4 created a collage, and as you can see, the result was very original.

Hola famílies!

Aquí us deixem algunes de les creacions dels alumnes de tercer i quart que van realitzar fa unes setmanes per tal de decorar el passadís de la seva classe.

Els nens de tercer van pintar un Rangoli, que és un art hindú que significa benvinguda. Amb aquestes creacions els alumnes donen la benvinguda a totes aquelles persones que entren a la seva aula.

Els alumnes de quart van haver de ser molt creatius per tal de crear un dibuix amb la tècnica del Collage. Com veieu el resultat va ser molt original!

Hola familias!

Aquí podéis ver algunas de las creaciones de los alumnos de tercero y cuarto.

Los alumnos de tercero colorearon Rangolis. Los Rangolis son un arte hindú que significan bienvenida. Con estos dibujos los alumnos dan la bienvenida a todas las personas que entran en su clase.

Los alumnos de cuarto tuvieron que ser muy creativos para crear su propio dibujo utilizando la técnica del Collage. Como veréis el resultado fue muy original.