Visita Medusillos 4t

Com ja us hem anat explicant els nens i nenes de 4t estan realitzant un projecte anomenat “Missió estalviar aigua al Bernat Metge”. Aquest projecte està emmarcat en el programa Interseccions de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

Els nens i nenes estan treballant com reduir el consum d’aigua a la nostra escola. Com a producte final del seu estudi els alumnes de 4t elaboraran un videojoc relacionat amb el projecte.

Per crear el videojoc utilitzarem una aplicació web anomenada “Scratch”. Així durant aquest primer trimestre i part del segon estarem aprenent a programar amb “Scratch”.

Dins del programa Interseccions la nostra escola anirà col·laborant amb altres centres per realitzar els nostres projectes. Per això aquest dilluns 17 de desembre van venir a l’escola tres alumnes de l’Institut Baldiri Guilera que s’han posat el sobrenom de “Medusillos”. Aquests nois i noies de Secundària faran de periodistes. Així aniran publicant articles sobre els projectes que vagin visitant.

D’aquesta manera van estar entrevistant als mestres, als nens i nenes del nostre centre i mirant com està avançant el projecte.

Moltes gràcies per la visita Medusillos!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.