Treballem dones oceàniques a 3r

L’alumnat de 3r, dintre del projecte sobre l’aigua, hem estat treballant el paper de la dona en la ciència i en concret en la investigació dels oceans i mars.

Durant aquest treball hem descobert alguna d’aquestes dones científiques,  quina ha sigut la seva aportació dintre dels mars i els oceans i la seva vida, mitjançant les seves biografies.

Una vegada treballades aquests biografies, en petits grups han agafat els fetes més importants de les dones escollides i han refet les biografies, les han dibuixat i les han gravat.

Han fet una gran feina!!

Us compartim els dibuixos i els àudios fets per els i les alumnes a través del vídeo que trobareu a continuació.

Cliqueu la imatge per veure el vídeo