Mobilitat formació Florència Erasmus+

A les acaballes del mes de Gener, dues de les mestres de la nostra escola, la mestra de primer de primària, l’Elisabeth Díaz i una de les mestres d’anglès, la Miss Natalie, han viatjat fins a Florència per tal de formar-se en un curs “Creative strategies for language teachers. Make it easy. Make it real!”, que té com a principal objectiu treballar la llengua oral des de la creativitat, emprant tant metodologies properes a les nostres com noves propostes dins la Intel·ligència Artificial.

Gràcies a aquest curs hem conegut algunes aplicacions, dinàmiques i activitats convencionals per treballar amb el nostre alumnat aspectes vinculats a la llengua, tant en català, castellà com anglès. Tanmateix també vam aprendre la manera d’incloure a tot l’alumnat gràcies a aquestes dinàmiques.

A més d’això vam poder gaudir de la meravellosa cultura que ens envoltava, així com conèixer altres mestres de diferents països d’Europa i poder tenir un espai per compartir.

Per finalitzar amb el procés, farem el traspàs de tots els continguts apresos a la resta del claustre per tal que tots ens puguem nodrir d’aquesta experiència única!

Mica en mica anem avançant i fent la feina cada vegada de més qualitat pels nostres infants.