Circuits elèctrics a 6è

El grup de sisè està portant a terme un projecte des de l’àrea d’Arts and Craft, on han dissenyat un jocs de “Connecta” fent servir circuits elèctrics per tal de que s’encengui la bombeta quan la connexió entre conceptes i cables és la correcta.

S’han esforçat molt i molt perquè, tot i que no els ha sortit ni a la primera, ni a la segona,… no han parat fins a que s’ha encès la bombeta.

Clicant a la següent imatge podreu veure unes fotos i uns vídeos que mostren tot el seu esforç.