Activitat e-twinning a I3!

L’alumnat d’I3 ha participat en un projecte conjunt juntament amb l’escola Viorel Cucu Paltin, a Arpaçu de Jos, Sibiu, Romania. El projecte s’anomena “THIS IS ME“.

Durant diverses setmanes el nostre alumnat ha treballat les parts del nostre cos en anglès mitjançant flashcards, dibuixos de les nostres siluetes, cançons i balls. Ells i elles s’han dibuixat detalladament, han escrit el seu nom abaix i han fet una petita presentació en àudio cadascú/na.

Han gaudit molt durant aquestes setmanes i, a més, a la classe hem fet una petita exposició com si estiguéssim en un museu tot admirant els dibuixos que ens han enviat els alumnes romanesos/es amb els seus àudios. Quina activitat més xula! Però el que més ens ha agradat és escoltar els nostres propis àudios també i endevinar qui parla 😉

Clicant a la imatge podreu accedir a la carpeta amb els àudios i els dibuixos.