L’enginy (in)VISIBLE

Ahir els i les alumnes de 5è vam poder gaudir de la xerrada sobre el programa l’enginy (in)visible a l’ESEIAAT (Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa).

Aquest programa de divulgació va estar presentat per la Núria Salán, química i professora de la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya). Vam comprovar com les dones han estat silenciades i ocultes en el món de la ciència i la tecnologia.

També vam poder escoltar algunes de les alumnes que participen en els diferents projectes: l’INSPIRE, el cosmic research, l’UPC ecoRacing, el Motostudent, l’UPC Space program i el Trencalòs.