PMOE CURS 21-22

En data 31 de gener del 2022, l’escola va rebre una quantitat de diners corresponent a una part de l’aportació PMOE d’enguany.

Per això us informem que estem contents de poder anar informant d’actuacions que anirem engegant aquests dies.

El Pla té una dimensió comunitària molt important El Pla es basa, com a eix estratègic per al seu èxit, en el principi d’autonomia del centres educatius i en la dimensió comunitària de l’educació. És per això que es preveu la dotació de recursos als centres educatius mitjançant un acord de corresponsabilitat signat entre els centres i el Departament d’Educació i la incorporació de mesures de reforç dels plans educatius d’entorn, com a estratègia per reforçar l’equitat del nostre sistema educatiu.

A l’escola:

– Les comunitats han seleccionat les sortides pel segon i tercer trimestre. (MESURA 1)

– Estem organitzant les colònies pels infants de sisè. (MESURA 1)

– S’ha informat que aquest curs no serà necessària l’aportació voluntària  per material escolar. (MESURA 2)

– A partir de la Setmana vinent comencen algunes extraescolars gratuïtes de P3 a Sisè. (MESURA 3)

– Estem preparant algunes activitats per reforçar la gestió de les emocions amb els infants, i preparant festes de celebració dels 50 anys d’escola. (MESURA 4)

– La Júlia (TIS) està reflexionant amb les famílies sobre la formació a la que valoren poder participar, a part de la de Català que fem des del setembre. (MESURA 9)

– Des de la Fundació Educativa Terrassa s’oferirà acompanyament per dinamitzar l’AMPA. (MESURA 10)

– Es renovarà la contractació de l’App Dinantia que facilita la comunicació entre les famílies i l’escola.

AUTORITZACIÓ SORTIDA 3r trim GRANS

AUTORITZACIÓ SORTIDA 3r trim PETITS-MITJANS