EMPREMTA curs 19-20

El Departament va obrir convocatòria de Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA), per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentessin  un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat en les etapes de primària i secundària obligatòria, establint 5 modalitats diferents d’acció de suport.
L’escola va presentar el Projecte “EMPREMPTA” i se’ns va notificar una ajuda econòmica de 10.500 euros per poder participar a les dues modalitats següents:

Modalitat B. Extensió educativa amb un component lúdic.

Es realitzaran unes colònies pels alumnes de 5è i 6è, al mes de maig. S’ha informat a les famílies del descompte que significa aquesta ajuda en el preu de la sortida.

Modalitat C. Orientació als alumnes amb talents singulars i necessitats educatives específiques.

Reforç gratuït d’anglès per 12 alumnes de cinquè. Dimarts i dijous de 16’30 a 17’30h

Reforç gratuït d’anglès per 12 alumnes de sisè. Dilluns i dimecres de 16’30 a 17’30h

Cartell EMPREMTA.

Carta famílies colònies 5è.

Carta famílies colònies 6è.

Autorització Anglès.