artINFUSIONS

El projecte Art Infusions és duu a terme de manera conjunta amb l’Escola d’Art i Disseny de Terrassa. Està compost de diferents subprojectes que es duen a terme al llarg del curs i que es vinculen a diferents àrees curriculars per a fer un treball transversal i significatiu, partint de l’art com a eix vertebrador d’aquests projectes. Pretén acostar els infants al món artístic a partir de la relació amb diferents artistes i les seves obres, així com a diferents tècniques artístiques i culturals. A més, els mestres del centre, també reben diverses formacions que permeten millorar els seus coneixements i vincular-los en els diferents projectes.

L’objectiu d’aquest curs és que, tot i que sigui un grup classe el que rebi visita directa de l’artista que farà els projectes, tota l’escola pugui participar d’una manera o altra i s’exposin tots els treballs a nivell intern de centre.

1.-Art espill (Escola d’Art i Disseny Municipal).

Infusionem les escoles amb Art Contemporani perquè desprengui tots els seus valors dins de la comunitat educativa.

A través de conèixer una artista, la seva obra, el seu procés creatiu i de reflexió, els infants fan una interpretació d’aquesta obra i en creen una de pròpia. En aquesta proposta, dina l’aula es treballen aspectes com: qui és l’artista, d’un és, vida professional, tècniques artístiques, punt diversos d’inspiració artística, fets socials i culturals rellevants, el propi procés creatiu i la relació directa amb la part emocional i d’autoconeixement de l’alumnat. Finalment, l’alumnat exposa el seu treball a l’Escola d’Art i Disseny.

2.- Art i Territori: Terra Oasis (Escola d’Art i Disseny Municipal).

A través del treball conjunt entre una artista i la/el tutor d’aula, es crea un projecte que vincular art i territori. Es duen a terme propostes de coneixement de l’entorn proper i es relacionen amb tècniques artístiques. Es vinculen els infants amb diferents edificis i associacions del barri, i acaben la proposta fent una exposició oberta a tot el barri a la biblioteca D3.

Extraescolar 6è CERÀMICA ArtInfusions

Terrassadigital.cat

Art i Escola

Terrassa vol convertir l’escola Auró en un referent en l’ensenyament artístic.

Notícia MónTerrassa