Aquest curs, les diferents classes de l’escola han escollit el seu nom relacionant-lo amb la sortida inicial de l’Àlber. Després de proposar diferents noms i sotmetre’ls a votació, finalment els nens i nenes de segon ens diem la classe de les muntanyes.
Us deixem dues fotografies. La primera pertany a la sortida inicial de l’àlber. Amb ella queda palès perquè hem escollit aquest nom.

La segona és la fotografia de grup d’aquest curs i on també podreu veure el magnífic mural que l’Alba Olcina i la Carol Vives ens han regalat!

Per veure les fotografies cliqueu a sobre les imatges. Recordeu que per tal de protegir la imatge dels nostres infants heu d’accedir amb el compte de correu del vostre fill/a (nomcognom@escolalldn.cat).
*L’Escola Llums del Nord declina qualsevol responsabilitat de l’ús de les imatges des de dispositius que no pertanyin al centre educatiu.


