Exposició Sistema Solar – 6è
L’alumnat de 6è ha estat treballant el sistema solar, a partir de la frase del mapa de l’Àlber: “A dalt de l’edifici, hi ha un parallamps”. Han acabat elaborant, per grups, una maqueta i duent a terme una exposició. Moltes felicitats per la feina, eren totes espectaculars!! (Cliqueu sobre la imatge per visualitzar el vídeo)
Exposició Sistema Solar – 6è Llegeix més »




