Primària

Patinatge

Aquesta és la història de com hem passat d’això… A…. això… Durant el primer trimestre cada dijous hem anat al Poliesportiu de Puigcerdà a fer patinatge.  Per patinar necessitem portar de casa: casc, guants, els pantalons d’esquí i una jaqueta per no tenir fred. Alguns companys i companyes també portaven els seus patins. Quan arribàvem […]

Patinatge Llegeix més »

Sortim a la tele!

El passat dimarts vam començar l’EBE (Esport Blanc Escolar) i ens va venir la Maria de Televisió dels Pirineus a gravar-nos i a fer una entrevista conjuntament amb en Jofre. Si cliqueu sobre la imatge, podreu veure la notícia completa.

Sortim a la tele! Llegeix més »

Visita del patge Fumera🤴

Ahir ens va venir a visitar el patge Fumera a l’escola. Ens va recollir les cartes i va escoltar els nostres desitjos de cares l’any nou. Esperem que no ens porti gaire carbó i que passi tots els encàrrecs als tres Reis d’Orient. Moltes gràcies per venir patge Fumera, bon viatge i fins a l’any

Visita del patge Fumera🤴 Llegeix més »

CAGUEM EL TIÓ

Avui per acabar el trimestre tot l’alumnat han cagat el tió, i que els ha cagat????? Contes i colors per tots!!!!📚🖍 CLIQUEU SOBRE LA IMATGE PER VISUALITZAR EL VIDEO  

CAGUEM EL TIÓ Llegeix més »

Festival de Nadal🎄

Benvolgudes famílies, Tenint en compte l’augment de contagis de Covid-19, i seguint les indicacions del Departament d’Educació i de Salut, vam prendre la decisió de realitzar el festival de Nadal mitjançant format digital. Esperem que passeu unes bones festes. Per veure el festival cliqueu sobre la imatge. Equip docent de l’escola Llums del Nord.

Festival de Nadal🎄 Llegeix més »

Últim dia de patinatge

Dijous dia 16 vam acabar el patinatge que vam començar el mes d’octubre. Durant aquests mesos hem aprés a patinar millor. A vegades fem jocs durant la classe i després juguem a hoquei. Acabant la classe fem una volta sencera a la pista i ens ho passem molt bé! Ens ha agradat molt fer patinatge

Últim dia de patinatge Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut