XI MARATÓ DE LECTURA EN VEU ALTA

Per concloure, una setmana cultural plena d’activitats engrescadores i motivadores, on els alumnes s’ho han passat d’allò més bé. El passat divendres, vam participar en l’onzena Marató de lectura en veu alta, organitzada per la Biblioteca de Mollerussa.

Enguany les lectures havien d’estar relacionades amb la màgia. Les nenes i  els nens de segon han llegit un conte de màgia, relacionat amb diferents països del món. La història que van triar, era el conte d’en “Glooscap“. Un mag indi que havia de competir amb un malvat bruixot que es volia quedar amb la seva màgia i l’energia.

Cal felicitar els alumnes de segon per com es van comportar i demostrar ser uns grans lectors.

D’aquesta manera també vam celebrar el dia del llibre, ja que l’endemà era la diada de Sant Jordi!

Cliqueu sobre de la foto i veureu que bé ho van fer!

Enhorabona, petits lectors!!!!