VISITA DE LA MARE DE L’ESTEL DE 3r

Abans de marxar de vacances de Setmana Santa, ens va visitar la Georgina, mare de l’Estel de la classe de 3rA.

Va venir als 30 minuts de lectura en la sessió que dediquem al bibliopréstec. Consisteix en anar a la biblioteca i l’alumnat porta el llibre que va triar l’última vegada per tornar-lo i agafar-ne un altre del seu interès.

La mare de l’Estel va comprovar els llibres que tornava l’alumnat, si coincidien amb el que tenien escrit i els va posar un segell al carnet lector confirmant que era correcte.

Agraïm la predisposició i participació de la Georgina a la sessió de bibliopréstec.