VISITA A SERVISIMÓ

Aquesta setmana la classe de sisè va anar a fer una visita a un taller mecànic, el del grup SERVISIMÓ, al polígon de Golmés. En aquesta sortida ens va acompanyar els dos alumnes en pràctiques GEP-DUAL, l’Elisenda i l’Oriol.

Ens va atendre el Xavier, que ens va explicar el funcionament d’un motor i a més a més, ens va deixar entrar a l’expositor de cotxes nous. Això va encantar al nostre alumnat ja que tenien moltes ganes de conèixer els últims models de cotxes de la marca AUDI.

Aquesta sortida ens ha servit per conèixer de primera mà com és un motor i com funciona, ja que estem treballant el món de les màquines en aquest projecte.

Moltes gràcies Xavier per la teva paciència i amabilitat.

Si cliqueu a la fotografia podreu visionar algunes fotos.