🍿📽️CINE WONDER 📽️🍿

L’alumnat de 6è després d’un trimestre i una mica del segon gaudint del club de lectura conjunta a l’escola i a casa, han pogut veure la pel·lícula.

Hem aprés la importància de l’amistat, respecte vers als altres i l’empatia. Amb la lectura de WONDER han tingut moments de riure i altres moments que ens han fet patir però  hem après molt sobre la superació i creixement del protagonista August. Per acabar, volem compartir-vos la frase que diu el Senyor Culet (el director) al final del llibre :

«La grandesa», va escriure Beecher, «no consisteix a ser fort, sinó a usar bé la força… El més gran de tots és aquell que aconsegueix arribar a més cors amb la seva força.»”

Aquesta frase  ens ha fet reflexionar ja que pensem que una persona gran actua amb empatia, com és el cas de l’August.

Podeu veure les fotografies del cine i com podeu observar no van faltar les crispetes! Eren molt bones!