TORNADA A L’ESCOLA

Som els alumnes de tercer curs.

Hem fet un salt molt gran de segon a tercer curs, i enguany ja estem a Cicle Mitjà.

Tenim dos companys nous a l’aula, el Marc i el Joan Arnau, i un company menys, ja que el Jaume ha marxat a una altra escola.

Estem molt contents de fer tercer curs, i tenim la classe neta i decorada.

Aquest curs estem molt il·lusionats ja que farem servir tres bolígrafs: el vermell, el verd i el blau. I a més a més, tenim cinc llibretes: la de castellà, la de català, la d’anglès, la de medi i la de matemàtiques. També tenim uns xandalls nous i molt bonics.

Voldríem aprendre a llegir i escriure millor, fer més experiments, jocs i invents.

Alumnes de 3r curs