FEM ELS NOSTRES AVATARS

Durant la Setmana Cultural, els alumnes de cicle mitjà, vam poder fer els seus avatars. Un avatar és una identificació virtual de cadascú de nosaltres.

Per poder fer-los vam utilitzar les tablets de l’escola i una aplicació d’Internet.

Va ser divertidíssim i, poc a poc, cadascú feia el seu propi dibuix: posant-se el pentinat i el color del cabell, la forma dels ulls i el seu color, l’alçada, el pes, la forma de la boca, …

Al final de l’activitat, cadascú va tenir l’avatar de la seva cara i del cos sencer.

Però encara quedava una última sorpresa: la foto de grup amb tots els avatars junts!