APRENEM A JUGAR A ESCACS A 4t CURS

Per acabar el segon trimestre, a 4t curs, vam dedicar unes sessions per a que els alumnes poguessin jugar a escacs. Els que en sabien van ensenyar als que no havien jugat mai. Vam ser unes estones molt divertides i tothom es va animar a fer alguna partida.

Per acabar, l’alumnat de 4t i amb la súper ajuda del Lluc, vam organitzar un torneig d’escacs. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir de partides molt interessants i emocionants.

A veure si el proper torneig el podem fer amb l’alumnat de sisè curs de la nostra escola. Us atreviu?