SANT JORDI

El dia de Sant Jordi, últim dia de la setmana cultural, ha estat un dia ple d’activitats. Hem visitat les paradetes de llibres l’escola, hem vist com ha quedat de xulo el mural de l’escola fet per la Carme Maria, hem visionat el teatre dels companys de 5è i hem fet el Kahoot de la pel·lícula “En guerra con el abuelo” ( que havíem vist el dia anterior). A més també hem fet les activitats pròpies del nostre cicle com són la Marató de lectura, aquest any dedicada a la poesia i la visita a les parades de roses i llibres de la nostra ciutat.

Estem molt contents i satisfets d’aquests dies culturals que en han deixat uns dies més tranquils d’estudi, però molt plens d’activitats culturals. Ens encanta la setmana cultural!!!