Finalíssima de Lectura en Veu Alta

Aquesta setmana passada hem escollit els lectors i les lectores que representaran els grumets verds i vermells de CM i CS de l’Escola Les Arrels pel Concurs en Veu Alta de la  comarca.

I com ho hem fet? Doncs, realitzant la Finalíssima del Concurs al menjador amb el  gran jurat composat pel Gonzalo, l’Antonieta, la Marga i  l’Anna R. Cal esmentar que ho han tingut molt difícil de triar els lectors representants ja que,  han llegit molt i molt bé!!.

Llavors, els alumnes triats per representar l’Escola de CM és Lluc Saló i  de CS: Carla Bellmunt.

Moltíssima sort i esperem que sigueu triats per les Semifinals del Concurs en Veu Alta.