INTERCANVI DE LLIBRES

El divendres, 22 d’abril es va portar a terme una iniciativa dels alumnes i l’equip docent: Intercanvi de llibres de segona mà. Cal esmentar que ha estat un èxit ja que, la majoria d’alumnes van portar un o dos llibres de casa que hi havien llegit. A més, els van poder intercanviar amb altres llibres seus companys i companyes d’escola. A més, entre els docents que van participar van poder gaudir d’emportar-se un llibre a casa seva.

Aquesta és una manera de donar una segona vida i poder enriquir  la biblioteca de cada infant.

Finalment, cal destacar que es va fer la tradicional paradetes de llibres i de roses, on moltes famílies van aprofitar per remenar, triar i comprar-ne. Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració.