Balanç de la setmana europea de la prevenció de residus

Durant la setmana del 16 al 24 de novembre els Ardegreens van dur a terme una campanya intensa de conscienciació amb el lema “Esmorzars saludables i embolcalls reutilitzables”.

Mitjançant els Consells d’en Verdi es van difondre a les classes suggeriments relacionats amb els hàbits saludables i van engrescar als alumnes perquè pensessin opcions per dur embolcalls reutilitzables a l’escola. Aquestes propostes es van compartir al Consell de Delegats del 4 de desembre i, la Comissió d’Escola Verda, les analitzarà i n’estudiarà la seva viabilitat.

D’altra banda tots els alumnes van visitar l’exposició sobre aquesta temàtica a la biblioteca de l’escola, que s’ha fet amb material propi i de la biblioteca municipal.

La setmana següent, es va tornar a fer un recull del tipus d’esmorzar i embolcalls per tal de fer la comparativa i veure els resultats obtinguts. Els Agents Verds són els que van analitzar els resultats i van elaborar uns gràfics representatius.

D’ara endavant, a l’escola es treballarà en aquest direcció per assolir la fita del lema proposat: “Esmorzars saludables i embolcalls reutilitzables”.

A continuació s’adjunta l’arxiu fotogràfic de tot el procés!

Clica damunt la imatge per accedir a l’àlbum complet