Jocs florals per Sant Jordi

El divendres, 20 d’abril per la tarda vam celebrar els Jocs florals. En primer lloc, els alumnes de 6è van fer una magnífica representació de la llegenda davant de tots els alumnes de l’escola. No va faltar cap detall: el drac, la princesa, el rei i la reina, el poble, els animals… Tots vam quedar embadalits!

Després, van repartir els premis dels Jocs Florals. Els guanyadors van ser: Blanca Martin, Aura Balsebre, Paül Almirón, Ainhoa Fernández, Irene Mar Aparicio, Fabio Calderon, Ainhoa Cristobal, Emiliy Caro, Júlia Fernàndez, Marta Domingo, Ariel Almiron, Guillem Cano, Robert Pop, Mariona Cano.

Pel que fa al conte familiar de l’AFA, els guanyadors van ser: Alex Crigna, Tino Sanchez, Adrià Crigna.

A la sortida, algunes mares van organitzar un berenar per recaptar fons per al viatge de final de curs dels alumnes de 6è.