Sant Jordi: activitats

Per la diada de Sant Jordi, el patró de Catalunya, a l’escola vam fer moltes activitats:

Els alumnes d’educació infantil van anar a veure les paradetes de Cambrils i després van anar al Parc del Pinaret a escoltar la lectura d’un conte organitzada per la biblioteca de l’escola, a càrrec del mestre Basili, i després vam fer jocs al parc.
Els alumnes de cicle inicial van baixar al Parc del Pescador, van visitar les paradetes i van anar a la platja a dinar.
Els alumnes de cicle mitjà van fer diverses activitats a l’escola, la millor de totes, l’audició de contes que havia organitzat la biblioteca de l’escola, a càrrec de la mestra Susana.
Els alumnes de cicle superior també van fer diverses activitats. Els de 5è van anar a les llars d’infants La Galereta i M Dolors Medina a fer la representació de la llegenda de Sant Jordi per als més petits de Cambrils. Els alumnes de 6è van fer venda de llibres i roses a les portes de l’escola.

Va ser una diada molt maca en la que tot va anar molt bé. Felicitats!