Visita del director dels ST d’agricultura

El director dels Serveis Territorials d’agricultura, sr. Anton Ballvé, juntament amb el cap de secció d’indústries i comercialització, sr. Francesc Xavier Vicens, ens van visitar a l’escola el 4 de juny pel matí.

La visita s’emmarca dins el pla de consum de fruita a les escoles, en el programa finançat per la Unió Europea “A l’escola la fruita entra sola” en la que la nostra escola en pren part. Durant la seva visita van poder veure la feina que els nostres alumnes de 3r fan a l’hort, en el que hi planten enciams, tomàquets, pastanagues, bròquils, faves, cebes, alls, etc… A més, tenim un llimoner, una pomera i un mandariner. L’hort fa molt de goig!!

També podeu veure TOTES les fotos de la visita.

Després, van visitar les aules d’educació infantil i cicle inicial on van poder veure diverses activitats que havíem preparat al voltant de la fruita: P3 va fer un joc en què cada fruita havia de localitzar el seu arbre, P4, al pati, relacionaven colors amb la fruita corresponent mentre cantaven una cançó. P5 va fer tota una coreografia sobre la cançó “9 pometes té el pomer”. A Cicle Inicial hi va haver diverses activitats, com “La poma imaginària”, les propietats de les fruites, etc.

Al final tots vam acabar menjant poma!!

Podeu veure les fotos de l’hort clicant al següent enllaç: HORT JOAN ARDÈVOL

A la Generalitat de Catalunya van publicar una nota de premsa:

La revista Cambrils se’n va fer ressò de la visita:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *