Sortida cinema en 3D

Sabíeu que si aprofitessim l’energia solar que arriba a la Terra en un any aconseguiríem 10.000 vegades l’energia que es consumeix anualment en tot el planeta? Dades tan fascinants com aquesta, ens van deixar bocabadats i bocabadades.

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola vam anar a veure al cinema del centre comercial Port Halley, a Vila-seca, la pel·lícula “Energia 3D”. Després de repartir-nos unes ulleres molt psicodèliques, ens van portar a una de les sales. Com que a la sala només hi èrem nosaltres, vam poder escollir el lloc que més ens va agradar.

La pel·lícula ens va explicar també l’important que és apagar les llums quan sortim d’una habitació o que  no és necessari ventilar durant més de deu minuts les estances.

Ens ho vam passar molt bé i a més a més, vam aprendre moltíssimes coses sobre l’energia i el seu estalvi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *