Salut integral

L’escola participarà un any més al programa de salut integral, programa SI, promogut per la funcacií SHE presidida pel dr. Valentí fuster.

La Fundació SHE va néixer amb el repte de millorar la salut cardiovascular a la nostra societat i ho fa, entre d’altres activitats, mitjançant el Programa SI!, un projecte de promoció de la salut que fomenta estils de vida saludables en l’àmbit educatiu.

Durant el curs rebreu informació sobre la tasca que els vostres fills/es vagin  realitzant a l’escola, així com propostes d’activitats per compartir amb família com:  missatges de salut, sortides familiars o receptes saludables.

Us convidem a donar-vos d’alta a la intranet del Programa SI!  mitjançant la pàgina web de la Fundació SHE, www.fundacionshe.org on podeu veure algunes de les activitats que es realitzen a les escoles i accedir als materials SI! per a les famílies: notes saludables i reptes en família. També us podeu subscriure a la newsletter del Programa SI!, enfocada als hàbits saludables i la newsletter de la Fundació SHE, centrada en les activitats de la Fundació.

Esperem que aquest Programa sigui del vostre interès i que hi participeu de forma activa per a que tots junts puguem millorar els hàbits saludables dels vostres fills/es i de la vostra família.

El curs passat vam rebre la visita del cardio, la mascota del programa SI. Podeu veure tot el reportatge fotogràfic clicant damunt la foto:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *