Representació teatral “Charlie i la fàbrica de xocolata”

Els dies 22 i 23 de maig vam fer les representacions de “Charlie i la fàbrica de xocolata” que són la culminació de tot un curs de treball per part dels alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è, i en la que els alumnes de 5è en feien la representació.
Es van fer quatre representacions: el 22 pel matí destinada als nens i nenes d’educació infantil, per la tarda la van poder veure els de cicle inicial i 4A, el 23 pel matí els de 3r, 4B i 6è.
La representació del dia 23 per la tarda va poder ser vista per les famílies i convidats. En aquesta representació ens va acompanyar la sra. alcaldessa, la regidora d’ensenyament i l’equip tècnic de la regidoria, equips directius d’altres centres de Cambrils, responsables dels Serveis educatius del Baix Camp, inspecció així com diversos mitjans de comunicació: Tv3, Diari de Tarragona i la Revista Cambrils.
Estem preparant un àlbum de fotos que il·lustri les representacions. Mentrestant, podeu veure el ressò mediàtic que va tenir:

A TV3, al telenotícies comarques, també es va poder veure la informació:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *