Marató TV3 2014

Un any més, la nostra escola s’ha abocat a col·laborar amb la marató de TV3, enguany destinada a lluitar contra les malalties del cor. Les nenes i els nens de l’escola han fet manualitats i el divendres, 12 de desembre  a la sortida de l’escola, els de 6è han muntat una paradeta i les han venut a les famílies. L’AMPA també s’ha sumat, una vegada més, fent un berenar solidari i un mercadet de joguines.

DSC_0011 DSC_0013
DSC_0022 DSC_0059

Els objectes que els alumnes han elaborat per a la Marató són:
P3: penjoll amb purpurina en forma de cor
P4: bola de Nadal amb cartolina per penjar al”arbre
P5: estrella per penjar a l’arbre amb la foto dels alumnes al mig
1r: arbre de nadal per decorar
2n: pot de vidre nadalenc
3r: pare noël per penjar a la nevera
4t: llaunes per posar els llapis
5è i 6è: moneders/fundes per mòbil i estoigs

Enguany, com a novetat, el menjador de l’escola, per mitjà de les seves monitores, també va col·laborar amb un esmorzar solidari el dia 4 de desembre: