Les famílies acompanyen

Les famílies de P4 ja han començat a venir a l’escola per fer activitats amb els nens.
Aquesta activitat és un petit projecte de Grups Interactius basat en una metodologia dinàmica que s’enriqueix de les interaccions de l’escola amb l’entorn i que pretén afavorir l’expressió oral i l’atenció individualitzada. Està dirigit a alumnes de P4.
Consisteix en el treball dins l’aula en petits grups heterogenis, cada grup dirigit per un voluntari. Els voluntaris són familiars dels alumnes (pare, mare, avi, àvia, …)
Es fan cada divendres a la tarda i el nombre de participants és de quatre adults a l’aula més la mestra. Durant la sessió es fan quatre activitats diferents relacionades amb els aprenentatges que es treballen a l’aula, intentant sempre que parteixin del joc. Els alumnes van canviant d’activitat cada quinze minuts.
COM PODEU VEURE A LES FOTOS ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM APRÈS MOLT

[simpleviewer gallery_id=”7″]